2015. január 19., hétfő

Az oldal megnyitja kapuit!

Kedves Mindenki!


Köszöntelek Titeket a The Hanging Tree blogdesign világában. Most mondanám a szokásosat, hogy ez nem olyan design blog mint a többi balblablablabla, de ettől most megkíméllek Titeket.
Helyette mesélek egy kicsit magamról (pfff egoista).
Emellett a blog mellett, még négy blogom van, kettő közös és kettő saját. Mielőtt létre hoztam volna a The Hanging Tree blogdesignt volt egy, a barátnőmmel közös designblogom. Ez lenne a legeslegelső blog, amit huzamosabb ideig, itt a bloggeren írtam. Akkor még nem nagyon tudtam szerkeszteni, nem ismertem a pngket, de a barátnőmnek hála beletanultam. A blog úgy fél évig működött, aztán időhiány miatt sajnos abba kellett hagynunk. Az elmúlt hónapokban pedig eltűnődtem, hogy mennyire hiányzik. Hiányoznak a rendelések, a köszönő levelek, a színes, vidám fejlécek és az egész feelingje. Ezért hát most, mint kicsit ügyesebb szerkesztő, megint belevágnék és elölről kezdeném, most hátha kicsit több sikerrel.
A blogon cikkeket írok a rendelések mellett,hogy ne legyen majd egyhangú. A rendelések választéka határtalan akármit megcsinálok, amit csak kértek. A rendelés chatboxon, emailben (joynightclock@gmail.com) és kommentben létesíthető, érdemes előtte elolvasni a Rendelés menete c. menüpontot.
Hát akkor vágjunk is bele! Ezennel a The Hanging Tree blogesign megnyitja kapuit!
Jó szórakozást kívánok Mindenkinek!


Joy

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése